تسع نكات

الجيش مسك واحد ماشي في الشارع بعد حظر التجول وسألوه انت ليه انتهكت حظر التجول؟ قال لهم اصل انا عندي تجول لا ارادي

**
واحد اشترى كلب لمراته قام الكلب عضها وماتت وفى العزا الصوان كان مليان رجاله ... واحد صاحبه قاله ياااااااااااااااااااااااه كل دي رجاله جايه تعزي
في مراتك الرجل قاله لأ دول جايين يشتروا الكلب

**
واحدة قامت من النوم يوم عيد جوزاها وقالت لجوزها انا حلمت انك جبتلي طقم الماس هدية تفتكر الحلم معناه ايه؟ غمز لها وقالها هتعرفي النهاردة بالليل. المسكينة استعدت وعملت بالليل حفلة وعشا وليلة بقي دخل وفي ايده هدية متغلفة شافتها طارت من الفرحة فتحت الهدية لقت فيها كتاب تفسيرالاحلام

**

واحده شغاله فى خدمه العملاء خطيبها كلمها بيقولها: وحشتينى يا حبيبتى قالتله: عزيزى الحبيب ... للحنيه اضغط 1 ... للدلع اضغط 2 ...
اكتر من كده ارجوك متضغطش عليا

**
الجواز عامل زي الشيش طاووق ... طعمه حلو بس محطوط في خازوق

**
  مره فار قابل فار صاحبه قاله انت مالك تخنت كده ليه قاله: اصل انا الايام ديه ساكن فى سوبر ماركت تعالى انت بكره معزوم عندى .. تانى يوم راح لقى فى السوبر ماركت مصيدة قاله طلعت مرشد يابن الجزمه

**
لية بلدياتنا بيحطوا الشامبو على شعرهم ومعاه دودة؟ علشان مكتوب عليه يوضع لثواني معـدودة

**

فار سكران نام جنب قطه ميته لما صحى قال انا عارف نفسى لما بسكر بفترى

**

مرة واحد بيقول لواحد صاحبه: الحق الثعبان دخل اودة حماتك قاله سيبه يستاهل
 

CONVERSATION

0 comments: